Tuesday 3 June 2014

Mei yang Menggembirakan

AlhamdulilLah... setelah balik bercuti bersama keluarga barulah saya dapat kemaskini urusniaga utk bulan Mei 2014.

Alangkah terkejutnya bila target tidak sampai :( rupa2nya banyak item yg pada mulanya niat nak di urusniagakan tetapi tak jadi. Timbul rasa sayang lak :)

45 item saya perolehi dari ebay hanya 10 saja di urusniagakan (Syiling Peringatan Masjidil Nabawi). 25 item lagi belum tiba.

Apa yang menggembirakan? :) Kebanyakkan item yg saya perolehi dari ebay pada bulan Mei boleh di kategorikan 'murah'

Jika anda seorang penggemar ebay anda akan dapati terdapat beberapa item yg 'tersorok', terlepas pandang dari penyelam2.

Bagaimana ingin mendapatkan item tersorok ini? Insyaa Allah buku untuk bulan Jun 2014 saya mengenai selok belok berurusniaga di EBAY akan di publish.

Pada gambar di atas, itulah antara beberapa item di ebay yang saya mampu dapatkan dengan harga yang 'menggembirkan' :)

Jangan lepaskan peluang mendapatkan ebook saya nanti. Wassalam.

No comments:

Post a Comment