Monday 5 May 2014

Rezeki di Pagi Hari :)


Kemahiran graphic yg saya pelajari sejak dulu lagi AlhamdulilLah membuahkan hasil.

Projek datang huru-hara gak la :) tempahan sehingga akhir bulan Mei di tutup sementara.

Saya menawarkan khidmat men'design'kan cover blog, cover Fan-Pages, produk dan paling saya suka design item ;)

selain design berbentuk lakaran 3D juga saya suka lakukan. Memang seronok buat kerja yang kita suka, setuju?

Pernahkah anda mendengar orang design PERNIAGAAN DI INTERNET???

Perniagaan di Internet skrg amat di minati kerana ia menjimatkan hampir 70% kos, spt sewa kedai, gaji pekerja, sewa stor stok dll.

Memulakannya pun bukan la serumit men'design'kan semula rupa Tampang (matawang Kesultanan Pahang) malah lebih mudah dari menggoreng telur.

Bagaimana saya mendapatkan RM500 hanya dalam masa 1 minggu?

Nak tahu? KLIK DI SINI

No comments:

Post a Comment