Sunday 18 May 2014

Draf ebook JUN 2014


AlhamdulilLah, 60% hampir siap. :)

Insyaa Allah ebook ini akan membantu anda mencari item2 yang RRRR (rare) dari ebay!

Semua ini saya catatkan berdasarkan pengalaman dan masa sebenar saya di ebay dan bukannya retorik atau teori semata-mata.

Saya percaya ramai yang telah membeli buku / ebook di pasaran mengenai selok belok urusniaga di ebay tetapi tidak membacanya sampai habis kerana bosan! Betul?

Saya juga seperti anda! tidak suka buku yang hanya di penuhi oleh tulisan sahaja! Terkini saya membeli sebuah ebook di ebay berkenaan dengan ebay dan hasilnya :(

 Jika anda berminat nak baca boleh dapatkannya di sini

KLIK DI SINI atau menghubungi saya terus dengan harga RM2 sahaja!

Semuanya tulisan :) Insyaa Allah bulan hadapan saya akan bagi FREE je bagi setiap buku eBook JUN 2014.

Setakat hari ini lebih dari 30 item telah saya beli dari ebay dengan harga yang berpatutan dan lebih rendah dari harga pasaran.

Setiap item ini tadi saya akan kongsikan bersama-sama anda semua di blog dan FB saya (https://www.facebook.com/rusdi.jusoh.752)

Jangan lepaskan peluang mendapatkan eBook JUN 2014 saya nanti pada 1 Jun 2014.

Jika anda berminat untuk mendapatkan eBook May 2014 sila klik di sini, terima kasih.

No comments:

Post a Comment