Thursday 1 May 2014

Pitis Purba Untuk 100 Pesanan Terawal!

 Alhamdulillah, 4 jam saya perlukan untuk menulis sebuah bacaan paling ringkas di sertakan dengan TEORI dan PRAKTIKAL tentang kejayaan BISNES saya pada bulan APRIL 2014.

TEORI dan PRAKTIKAL itu saya ingin kongsikan buat kawan-kawan yang telah lama inginkan berbisnes di internet tetapi tiada asas ATAU telah lama berbisnes tapi tidak pernah berjaya!

Percayalah! bacaan ini mampu mengubah persepsi anda terhadap apa yang di maksudkan dengan Bisnes di Internet.

Bacaan ini telah saya ringkaskan dan tidak memasukkan langsung angan-angan Mat Jenin seperti mana yang biasa anda baca di Internet

"Dapatkan RM500 - RM5,000 dengan hanya mendaftar dan goyang kaki sahaja"

Saya tidak sanggup menipu anda demi mencari keuntungan sementara. Saya tidak menjanjikan retorik sebaliknya bacaan ini adalah plan saya pada Bulan Mei 2014 ini. Di mana saya telah berjaya mencapai target jualan RM500 pada April lepas kini saya target RM1,000 pada minggu pertama bulan Mei ini!

Buku ini hanya setebal 22 muka surat sahaja! Tidak banyak tulisan, dan saya telah mengulangi bacaannya hanya 30 minit di perlukan untuk memahaminya (bergantung kepada kemahiran bacaan seseorang)


Selepas bacaan ini saya yakin anda mampu mensasarkan bulan MAY 2014 ini sebagai bulan anda berniaga di Internet! JAMINAN WANG DI KEMBALIKAN jika anda tidak berjaya!

TAWARAN INI HANYA UNTUK 100 ORANG PERTAMA SAHAJA!

JIKA ANDA PESAN SEKARANG ANDA LAYAK UNTUK MENERIMA SEBUAH TANDA KENANGAN DARI SAYA BERUPA SEKEPING PITIS KESULTANAN MELAYU 100 TAHUN DAHULU (selagi stok masih ada)

HARGA BUKU INI HANYA RM20.00 SAHAJA

CARA PESANAN :
1. SILA BUAT BAYARAN TERUS KE AKAUN 

MAYBANK
NAMA : RUSDI BIN JUSOH
AKAUN : 163046265762

BANK ISLAM
NAMA : RUSDI BIN JUSOH
AKAUN : 03090020120456 

2. HANTARKAN BUKTI BAYARAN 

- INBOX DI FACEBOOK SAYA : https://www.facebook.com/rusdi.jusoh.752
- WHATSAPP : 0111-239-5-238 (RUSDI)
- EMAIL rusdibinjusoh@gmail.com

3. HANTARKAN ALAMAT EMAIL ANDA UNTUK PENGHANTARAAN EBOOK INI

SEKIAN TERIMA KASIH.
SEMOGA KITA SEMUA KAYA DAN BERJAYA!!

No comments:

Post a Comment