Wednesday 7 May 2014

Modal Iklan Cuma 48 SEN!!!


AlhamdulilLah... hari ni genap seminggu bulan May saya berniaga secara SISTEMATIK di internet. Target mingu ni jualan sebanyak RM1k tetapi tidak kesampaian hanya separuh sahaja iaitu RM500 melalui 'design' FB (kastemer mohon tidak di dedahkan namanya)

Apa itu 'design' FB? Mungkin istilah saya berbeda dengan org lain, saya maksudkan design FB ialah bagaimana mencorakkan bisnes anda agar di kenali dan seterusnya melonjakkan bisnes anda.

Saya tampilkan contoh bagaimana saya memasarkan Buku Elektronik saya berkaitan bisnes di internet (klik di sini) dengan mengeluarkan modal yang sedikit pada hari ini (RM0.48) iklan tersebut sudah sampai kepada 288 pengguna FB dan menarik minat 16 orang untuk meneruskan pembacaan mengenainya.

Insyaa Allah saya akan detailkannya pada tulisan akan datang.

Jika anda berminat untuk berniaga di Internet dengan SISTEM yang betul sila dapatkan buku-elektronik ini dengan segera.

Maklumat lanjut klik di bawah. Terima kasih



No comments:

Post a Comment