Thursday 8 May 2014

Berapa kali anda TERTIPU dengan BISNES di Internet?


Adakah anda periksa pembeli / penjual sebarang item di internet? Bagaimana anda mempercayainya? Atau anda pernah kena tipu?

Oleh kerana byk sgt kes penipuan di internet maka saya terpaksa sertakan feedback yang saya dapat melalui urusniaga di Ebay yang mana saya mula aktif sejak 9 Jan 2014 (akaun Jarisepuluh). 36 urusniaga yang telah di buat semuanya POSITIF!!


 

Saya terpaksa akui kegilaan berurusniaga tanpa SISTEM menyebabkan saya mengalami kerugian! akhirnya pada minggu terakhir bulan April saya mengambil keputusan utk berniaga secara bersistem!

AlhamdulilLah pada bulan Mei 2014 saya lebih fokus dan dapat mengawal aliran tunai dengan baik. Semua ini saya kongsi dalam semua buku ringkas.

Anda boleh dapatinya dengan klik pada link di bawah. Terima kasih.









No comments:

Post a Comment