Thursday 17 April 2014

Terowong Wang

Teruja! Itulah yg boleh saya gambarkan semasa berada dlm terowong sejauh lebih 10 meter ini. Kalau di aquaria kita melihat ikan berenang di kiri kanan dan atas kepala, di sini semuanya wangggggg.


Akhirnya saya xmampu menahan diri utk berselfie hahahahaha. Tiba2 perasaan dukacita Menyelubungi jiwa ini ermmmm... Terlalu banyak prefix low number berkondisi EF above. Lama kelamaan apakah nasib notes ini semua?

Prefix 800000 agak2 di pasaran numismatik berapa harganya? 


Low number 000050 kondisi EF (sebab petugas mesti xhirau masa masukkannya) 

Fuhhhh 0000090 kertas crisp, no hole, no press, no wash waaahhhhhh


Lima Puluh Ringgit Aziz Taha, my peberet! Low number gak waahhh rupa2nya dalam ni banyak low number :'(

Banyak lagi gamabr yg saya akan kongsikan sedikit masa lagi. Jgn terlepas mengikuti boleg saya #AKUMESTI

Utk redakan kemurungan ini, maka saya ambik beberapa kpg sample ini utk di hulurkan kpd otai agar apalah kiranya jika tuan sudi menurunkan tanda tangan utk saya simpan :)


2 comments:

  1. Dkt Sasana Kijang...naik komuter turun stesen Bank negara... kena jalan n skit ;) dgn keta senang

    ReplyDelete