Sunday 20 April 2014

Usaha-Wang

19 April 2014, 9.00 pg saya dh terpacak kat sini sementara menantikan meja2 jualan di buka. Tea tatik dan tossay pelapik perut agar ada energy utk melayari episod numismatik ini.


Saya di temani rakan numis, Rafie dan Faiz sempat menghabiskan masa bincang soal membantu rakan2 yg berminat utk memulakan hobi yg pelik ini. Support dr segi sumber rujukan, aksesori dan item2 dgn harga patut. 


Teruja jugak la bila sifu wat keluar silver coin, makan pun x abis kenyang dgn tgk Silver Coin je hehhehe. Utk melengkapkan koleksi ini mmg komitmen dan kemahiran ttgnya wajib ada. Kewujudan fake coin boleh menyebabkan anda muflis tanpa ilmu :)


Paling best dpt jmp dgn top seller. Kenal tak? Prof Banknote & Bardzaman. Sempat la borak2 share info bout dunia numis. Terasa kerdil diri ni.


Lama jugak la masa saya duk round2 kat sini, belum naik tingkat atas lagi ;) the story makin hot. Mana taknya saya sempat menebual penulis buku numis terkenal, K.N. Boon :) jhn lupa ikuti tulisan saya utk membaca perkongsian yg sgt RRRR.

1 comment:

  1. bilo la sayo nok jupo dgn penulis blog ni..nok korek ilmu :-)
    meme rare boh..

    ReplyDelete