Tuesday 22 April 2014

FDC..? Xtau ? Kena baca

FDC yg sempat saya kumpul. Bila melihat item ni buatkan hati teringat kpd MH370. Sudah sekian lama misteri trrsebut belum terungkai. Insyaa Allah kita doakan yg terbaik.

Ada kawan tanya adakah saya juga meminati setem, bg saya sampul surat bersetem lg saya skua dr sekedar setem. Ilmu ini saya baru dpt pd sabtu lps. Mula2 saya di beri faham ttg FDC oleh Rafie dan pada masa itu saya pun beli 3 4 kpg yg saya ada kaitan dgn jiwa saya.

Tetapi selepas beberapa jam saya berjumpa dgn satu grup (4 -5 org) yg asyik duk pilih sampul surat yg tak cantik, bersetem lama, di cop dan paling saya terkejut tahunnya yg begitu lama, ada yg sebaya pitis Kelantan.

Insya Allah saya akan cerita lebih lanjut di post akan dtg. Jangan lupa sentiasa melayari http://akumesti.blogspot.com

Lupa saya nak terangkan.. FDC tu maksudnya First Day Cover / Sampul Surat Hari Pertama.

2 comments:

  1. Assalamualaikum..kat mana biasanya boleh dapat fdc nih?

    ReplyDelete
  2. Kalau tuan di KL mudah.. Di Amcorp Mall every Sat n Mon, flea market

    ReplyDelete