Monday 21 April 2014

Duit Gaji Dah Habis? Jom Berubah.

Petang td saya belek balik ilmu yg saya dpt 1 thn lps berkaitan pemasaran. Pakar Pemasaran Malaysia Dr. Azizan Osman tlh mengajar segalanya tetapi saya baru boleh memecahkan tembok zon selesa slps setahun.

"Catatlah sbrg urusniaga walaupun RM1 kerana itulah asas utk urusniaga bernilai RM1,000,000"

Jgn kita abaikan urusniaga yg sekecil mana pun, jika yg sekecil ini tdk mampu di uruskan secara sistematik masakan mampu yg lebih besar nilainya.

Maka td saya tlh sediakan buku untuk catat semua item numismatik dlm simpanan saya. Setiap urusniaga akan di sertakan resit dan buku lejar ;)

Jom kita semua berubah... kita MESTI catat semuanya kerana saya yakin ada di antara anda yg senasib dgn saya :)

Jangan lupa layari setiap masa http://www.akumesti.blogspot.com

No comments:

Post a Comment