Friday 18 April 2014

Buat Duit Dengan Duit

Di alam maya mcm2 perkara berlaka minggu ni bermacam2 words jd trending #KarpalSingh #mh370 #hudud #anwar #gst dan mcm lg. Pelayarnya pulak dgn mcm2 ragam, itu hak masing2

Tapi tidakkah kita merasa kerugiaan jika internet yg kita byr setiap bulan di balas dgn ganjaran spt duit? Anda guna internet berjam2 tiba2 dpt duit. :)

Saya tidak syorkan sertai program2 cari ahli atau beri modal goyang kaki dpt untung. Bg saya itu semua ada kekeliruan.

Malam ni saya cuma nak perkenalan kpd kawan2 yg membaca artikel ini ttg satu hobi yg mentsunamikan alam maya ni iaitu Duit buat Duit.

Hobi mengumpul wang (lama, baru, error, dll) kini boleh menjana pendapatan lumayan. Macamna mahu mulakan? Pecahkan tabung anda ;) cari syiling Malaysia yg rare, cthnya 1 sen 1970, 10 sen 1971, 20 sen 1970, 50 sen 1995 dll. Selepas itu anda perlu tambah sedikit lg ilmu bagaimana nak memasarkan syiling tersebut.

Insyaa Allah di lain masa saya akan terangkan teknik memasarkan syiling dan pulangannya pasti mengejutkan anda.

Foto : koleksi syiling peringatan, replica kijang Kelantan, syiling Malaysia siri ke 3 dan wang kertas Malaysia siri ke 13 yg saya borong di Sasana Kijang utk di kongsikan dgn rakan2 peminat tegar numismatik (semua item telah ada pemiliknya!, berminat? )

No comments:

Post a Comment