Wednesday 23 April 2014

Untung RM30


Alhamdulillah..hari pertama bisnes di online dengan SISTEM yang telah saya belajar dulu akhirnya membuahkan hasil. 3 lot (6 item) di lelong 1 terjual 2 lagi belum terjual yang pastinya mesti di buat post mortem, mencari di mana silapnya teknik pemasaran yang telah saya gunakan.

Mentor : saya dah jumpa orang yg layak menunjuk ajar kpd saya bagaimana utk mendapatkan 1 juta
Elmu : saya dah dpt ilmu yg di gunakan oleh beliau utk dptkan 1 juta
Sistem : saya sudah siapkan carta alir bagaimana utk mendapatkan 1 juta :)
Tindakan : saya sedang bertindak sekarang
Impian : saya MESTI dapat 1 JUTA pada 25 April 2019 Insya Allah (5 tahun dari sekarang)

Kpd rakan2 yg berbisnes, nasihat saya agar visi kita biar jelas :) jika visi anda kabur masakan anda mampu membuat satu sistem (jalan) utk meralisasikannya. Jika sistem tersebut pun gagal kita khayalkan masakan kita mampu bertindak!

Jika anda tidak mampu berIMPIAN, membuat SISTEM, dan lembab berTINDAK maka cari lah MENTOR yang mampu mengajar anda ELMUnya :)

Jangan lupa untuk terus bersama saya bagi menimba ilmu mengenai bisnes.

[ home ]

No comments:

Post a Comment